Preskoči na glavno vsebino
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 60 €

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine PATRIZIA so v lasti podjetja TADA d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZD in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.


Podatki o podjetju:
TADA d.o.o.
Strunjan 91c
6320 Portorož
IBAN: SI56 1010 0005 1970 752
Matična številka: 6372317000
ID ZA DDV: SI58666192
Davčni zavezanec za DDV: DA

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne strani, izrazite strinjanje z navedenimi pogoji.

 

 

PONUDBA ARTIKLOV
Artikli na Patrizia.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na www.patrizia.si. Če ti artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v emailu, ki ga kupec prejme ob naročilo. Če želite kakšen izdelek, ki je bil objavljen na Facebooku ali Instagramu, nimamo pa ga na spletni strani, nam pišite na email patrizia.ljubljana@gmail.com.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).
 

CENE
Vse cene so v EUR in vključujejo 22% DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

 

POSTOPEK NAKUPA
Izbira izdelka
Vsak izdelek je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »V KOŠARICO«.
Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz nje.
Prijava za fizične osebe
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »PRIJAVA«. Če ste se že kdaj prej prijavili v spletno trgovino, vnesete svoj elektronski poštni naslov in geslo; če se prijavljate prvič, morate vnesti še preostale podatke.
Izbira dostave
Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NAPREJ«, kjer izberete naslov, na katerega želite prejeti naročilo in račun. Če v seznamu še nimate nobenega naslova, ga lahko dodate s klikom na »DODAJ NASLOV«.
Izbira plačilnega sredstva
Ko določate naslove, nadaljujete s klikom na »NAPREJ«, kjer izberete enega izmed ponujenih načinov plačila. Po izbiri načina plačila vnesete potrebne podatke in prikaže se predogled računa za izbrane izdelke. Tu dokončno potrdite nakup s klikom na »ZAKLJUČI NAROČILO«.
 
NAČINI PLAČILA IN STROŠKI POŠILJANJA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • po povzetju (+1,00€) Direktno plačilo dostavljalcu ob prevzemu paketa na vašem naslovu.Velja samo za Slovenijo.Način plačila po povzetju zahteva dodatno provizijo v višini 1,00€, ki jo boste morali plačati ob dostavi. Ta pristojbina bo samodejno dodana skupni vrednosti vašega naročila in jo zahteva naša kurirska služba.
  • z nakazilom na račun upravitelja portala Patrizia.si-TADA d.o.o. (po predračunu). Če v postopku oddaje naročila izberete opcijo "plačilo po predračunu", prejmete vse potrebne podatke za nakazilo na vaš e-mail naslov. Predračun lahko plačate s pomočjo UPN obrazca v banki, na pošti, tudi v nekaterih trgovinah, trafikah in na bencinskih servisih. Predračun je mogoče poravnati tudi preko spletne banke.
    Rok za plačilo predračuna je 3 dni od izstavitve.
  • s plačilno kartico V kolikor se odločite plačati s plačilno kartico, boste po oddanem naročilu preusmerjeni na procesni center STRIPE. To je varen sistem, ki omogoča plačevanje s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express. Podatki vaše kartice so tako popolnoma varni in podjetje TADA d.o.o. kot prodajalec do njih nima dostopa.
  • preko sistema PAYPAL Če izberete plačilo prek sistema PayPal, boste na koncu postopka naročanja preusmerjeni neposredno v sistem PayPal.
    Če ste že uporabnik storitve PayPal, se lahko s svojimi uporabniškimi podatki prijavite v svoj račun in opravite plačilo. Če ste nov uporabnik sistema PayPal, se lahko prijavite kot gost ali odprete račun in nato opravite plačilo.

     

Plačilo po povzetju- Če stranka ne prevzame paketa/ga zavrne in najkasneje v roku 14dni od oddaje naročila na email patrizia.ljubljana@gmail.com NE sporoči, da odstopa od pogodbe, bo stranki izdan račun za poštnino v vrednosti 5€ po veljavnem GLS ceniku. Če račun ne bo poravnan v roku 7 dni od prejema računa, se primer preda pristojni odvetniški pisarni.

Ob naročilu nad 60,00€ so stroški dostave in pakiranja brezplačni.
Ob naročilu do cene izdelka pod in vključno s 60,00€ znašajo stroški dostave in pakiranja 3,90€. Način plačila po povzetju zahteva dodatno provizijo v višini 1,00€, ki jo boste morali plačati ob dostavi. Ta pristojbina bo samodejno dodana skupni vrednosti vašega naročila in jo zahteva naša kurirska služba.
Ti stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za tujino je strošek pošiljanja po dogovoru.
Za nas dostavlja GLS.

 

Popusti, promocijske kode, kode za popust in boni
Promocijske kode, kode za popust in bone je mogoče koristiti tako, da kupec kodo vpiše v ustrezno polje pri zadnjem koraku nakupa. Popusti se obračunajo v košarici.
Popusti in druge ugodnosti, ki vplivajo na ceno izdelkov, kakor tudi popusti na izdelke, ki so posebej označeni, se med seboj ne seštevajo. 
Promocijske kode, kode za popust in boni se ne seštevajo s popustom posameznega izdelka, vendar je na vsak izdelek mogoče aplicirati le eno tako kodo ozirom bon.
Promocijskih kod, kod za popuste in bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti pri družbi.

Popusti in kode za popust NE veljajo na darilne bone in že znižane artikle!

 

Potrdilo o nakupu
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbrane naslove. Če želite dodatne informacije v zvezi s svojim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.

 

Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija.

Naročilo je do 15 minut po oddaji možno do določene mere spremeniti tudi z oddajo opombe prek povezave v mailu, ki ga stranka prejme ob naročilu. Naročilo na tak način ostane zadržano, dokler ne pregledamo opombe, zato lahko pride do kasnejšega odpošiljanja. Strankino opombo pregledamo ob obdelavi naročila in jo kontaktiramo, če je opomba nejasna ali je ni možno več upoštevati. Stranka nam lahko popravek sporoči tudi na e-naslov patrizia.ljubljana@gmail.com, vendar v tem primeru naročilo ne ostane zadržano, zato popravka, če je bilo naročilo že procesirano, ne moremo upoštevati.

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo na voljo preko e-pošte na patrizia.ljubljana@gmail.com.

 

Preklic naročila
Pred oddajo naročila še enkrat preverite vse podatke. Če ste s prikazanim zadovoljni, kliknite na gumb »Zaključi naročilo«. Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno.
V rubriki »Moja naročila« je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati, kliknite na gumb »Preklicujem naročilo«.
Po uspešno izvedenem preklicu, boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako bo vaš preklic razviden tudi iz razdelka »Moji nakupi«.
V primeru preklica naročila, vam bomo predhodno nakazano kupnino vrnili na vaš TRR.

 

Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA DO POGODBE, VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopi od pogodbe, ne, da bi mu za to bilo potrebno navesti razlog.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov: patrizia.ljubljana@gmail.com. Mi mu bomo nato poslali obrazec za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila izdelkov.


Potrošnik mora kupljene izdelke vrniti trgovcu nepoškodovane in v nesprememenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno, takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Če želite uporabiti dostavno službo GLS, vam bomo poslali nalepko za vračilo, paket pa lahko oddate v kateremkoli GLS paketomatu ali paketni trgovini. Strošek vračila v višini 3,50 € bo odštet od vašega vračila. Če raje uredite vračilo sami, lahko izberete katerokoli dostavno službo po vaši izbiri.


Zaradi higienskih ukrepov za uhane in darilno pakiranje žal ni mogoče vračilo ali zamenjava. 

Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vračilo zaradi poškodb ali iz higienskih razlogov. Če je vračilo zavrnjeno iz katerega od teh razlogov, vam bomo izdelek vrnili nazaj iz skladišča, vračilo denarja pa ne bo odobreno. To ne vpliva na vaše zakonske pravice.


Darila ob promocijskih akcijah
Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR. Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. V primeru, da se darilo ne vrne, se potem izdelek obračuna po prodajni ceni ali pa odšteje od vračila.
Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka. 

 

REKLAMACIJA
Če opazite napake na vašem kupljenem izdelku, ga takoj reklamirajte. V tem primeru vam bomo poslali Reklamacijski obrazec, ki ga boste nato izpolnili in nam ga poslali skupaj z izdelkom na naš naslov. V roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi reklamacije.

Za reklamacijski razlog se ne štejejo poškodbe pri nošenju in staranju nakita in pa kakršnekoli poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilnega nošenja, pomanjkanja nege, nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgana zapestnica/verižica) in neupoštevanja naših navodil, ki so priložena pri vsakem nakupu nakita.
Prav tako se ne upoštevajo razne spremembe v izgledu in lesku nakita kot posledica učinkovanja raznih slanih in ostalih kemičnih spojin.

 

STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Če ste ob prejemu paketa ugotovili, da je artikel poškodovan ali ima drugo stvarno napako oziroma ste prejeli napačen artikel, nas o tem obvestite na: patrizia.ljubljana@gmail.com.

Po možnosti nam pošljite fotografijo napake, da bomo lahko hitreje obravnavali vašo reklamacijo.
Po e-mailu vam bomo takoj v osmih dneh po njenem prejemu sporočili, kako bomo reklamacijo rešili.

 

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. 
Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas na telefonsko številko, ki ste jo vpisali v postopku naročila, preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno ali ko je naročilo pripravljeno za osebni prevzem. Če artikli za osebni prevzem niso bili prevzeti več kot 3 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.

Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila.

Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na patrizia.ljubljana@gmail.com ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS sporočilo odgovorite z besedilom »Odjava« in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.

Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:

  • Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja

Komunikacija                                                                                       
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
  • pošiljatelj bo jasno razviden, 
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Pravno obvestilo
Spletna trgovina Patrizia.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Patrizia.si in logotip sta v lasti podjetja Tada d.o.o.

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova patrizia.ljubljana@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Odstop od pogodbe
Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43. č. členom zakona o varstvu potrošnikov in obvestilo, če te pravice nima (v primerih iz 5. odstavka 43. č. člena

b) Pogodbe, sklenjene na daljavo

43. člen
(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.

43.a člen
(1) Določila tega zakona o pogodbah, sklenjenih na daljavo, se ne uporabljajo za:
1. pogodbe o gradnji in prodaji nepremičnin ter pogodbe o drugih pravicah na nepremičninah razen oddaje v najem;
2. pogodbe o časovnem zakupu nepremičnin, ki so urejene z določbami od 59. do 60.e člena tega zakona;
3. pogodbe o prodaji hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi in ga potrošniku na dom, njegovo prebivališče ali njegovo delovno mesto dobavljajo prodajalci;
4. pogodbe o nastanitvi, prevozu, gostinskih storitvah, dobavi hrane in pijače, obisku prireditev in storitvah za prosti čas, kjer se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku;
5. pogodbe, ki so sklenjene:
– s pomočjo prodajnih avtomatov;
– z operaterji telekomunikacij ob uporabi javnih telefonskih govorilnic;
– na javni dražbi.

(2) Pri pogodbah o finančnih storitvah, ki obsegajo začetni sporazum o storitvi, temu pa sledijo zaporedni posli ali niz ločenih poslov iste vrste, se določbe tega zakona uporabljajo samo za začetni sporazum. Kadar začetnega sporazuma ni, zaporedni ali ločeni posli pa so iste vrste, opravljeni v določenem času med istimi pogodbenimi strankami, se določbe 43.b in 43.c člena uporabljajo samo pri prvem poslu. Kadar pa se posel iste vrste ne opravlja več kot eno leto, velja naslednji posel za prvega v novem nizu poslov.

43.b člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, mora potrošnik dobiti v času, ki je primeren glede na sredstvo komunikacije, najkasneje pa preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, naslednje podatke:
1. firmo in sedež podjetja;
2. bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev;
3. ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
4. morebitne stroške dostave;
5. podrobnejšo ureditev plačila ter načina in roka dobave ali izpolnitve;
6. opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom tega zakona; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom nima pravice do odstopa mora biti o tem izrecno obveščen;
7. stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje;
8. rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene.

(2) V primeru, da gre za sklenitev pogodbe v okviru storitev informacijske družbe, morajo biti, poleg podatkov, navedenih v prejšnjem odstavku, in podatkov, navedenih v tretjem odstavku 2. člena, pred sklenitvijo pogodbe potrošniku na voljo naslednji podatki:
1. točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe;
2. navedba ali bo sklenjena pogodba shranjena pri podjetju in na kakšen način bo možen dostop do nje;
3. navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila;
4. jeziki, v katerih je možno skleniti pogodbo.

(3) V vsakem primeru pa je podjetje, razen če se pogodba sklene izključno z izmenjavo elektronske pošte ali primerljivih posameznih sporočil, dolžno potrošniku, takoj po prejemu naročila, potrditi naročilo, in sicer v elektronski obliki ter posredovati pogodbena določila v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo.

(4) Podatki iz tega člena, katerih komercialni namen mora biti jasno izražen, morajo biti predstavljeni jasno in nedvoumno ter na način, ki je primeren glede na sredstvo komuniciranja na daljavo, pri tem pa je treba upoštevati načelo vestnosti in poštenja ter načelo varstva oseb, ki po zakonodaji držav članic niso poslovno sposobne.

(5) V primeru, da gre za sklenitev pogodbe o finančnih storitvah, mora potrošnik poleg podatkov iz prvega odstavka dobiti tudi naslednje podatke:
1. opis glavnih značilnosti finančne storitve;
2. glavno poslovno dejavnost podjetja in vse naslove, ki so pomembni v poslovnem odnosu med potrošnikom in ponudnikom;
3. identiteto in naslov morebitnega zastopnika podjetja v državi članici, kjer ima potrošnik stalno prebivališče, ter identiteto, naslov in funkcijo morebitne tretje osebe, ki poklicno sodeluje v poslu, pa ni ponudnik;
4. če je podjetje vpisano v sodni ali drug javni register, register, v katerega je vpisano, z navedbo vpisne številke ali druge enakovredne oznake;
5. če je za dejavnost podjetja potrebno posebno dovoljenje, podatke o ustreznem nadzornem organu;
6. skupno ceno, ki jo mora za finančno storitev potrošnik plačati podjetju, vključno z vsemi provizijami, taksami in izdatki ter vsemi davki, ki jih podjetje odvede pri opravi storitve, ali, če natančne cene ni mogoče navesti, osnovo za njen izračun, ki potrošniku omogoča preverjanje cene;
7. po potrebi ustrezno opozorilo, da je finančna storitev povezana z instrumenti, ki so zaradi svojih posebnih lastnosti ali postopkov za izvedbo obremenjeni s posebnim tveganjem ali pa je njihova cena podvržena nihanjem na finančnih trgih, na katere ponudnik nima vpIiva, kot tudi opozorilo, da pretekli donosi niso kazalec prihodnjih donosov;
8. opozorilo glede možnosti obstoja dodatnih davkov in/ali stroškov, ki jih ne odvede ali zaračuna ponudnik;
9. podatke o morebitnem znesku, ki ga mora potrošnik plačati v primeru odstopa od pogodbe na podlagi petega odstavka 43.d člena;
10. podatke o tem, ali je potrošniku dostopen mehanizem za izvensodno reševanje sporov in opis morebitnih pogojev za dostop do tega mehanizma;
11. pogodbeno določilo glede prava, ki se uporablja za pogodbo, sklenjeno na daljavo.

43.c člen
(1) Podjetje mora potrošniku v primernem času zagotoviti na primernem trajnem nosilcu podatkov podatke iz prejšnjega člena tega zakona vendar najkasneje ob dobavi blaga ali začetku opravljanja storitve, če mu ti podatki niso bili dani na takšen način že prej.

(2) V roku iz prejšnjega odstavka mora podjetje zagotoviti še:
1. pisno obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona ter o načinu in pogojih izvrševanja te pravice oziroma pisno obvestilo, da potrošnik v primerih iz petega odstavka 43.č člena te pravice nima;
2. naslov, kamor lahko potrošnik pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave;
3. podatke o servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih;
4. pogoje za odpoved pogodbe pri pogodbah, sklenjenih za nedoločen čas, oziroma pri pogodbah, sklenjenih za čas daljši od enega leta.

(3) V primeru pogodbe o finančnih storitvah morajo biti potrošniku podatki iz prejšnjega člena ter podatki o vseh pogodbenih pogojih zagotovljeni na primernem trajnem nosilcu podatkov že v času, preden potrošnika zavezuje pogodba ali ponudba. Izjemoma lahko podjetje izpolni svojo obveznost iz tega odstavka takoj po sklenitvi pogodbe, če je bila pogodba na potrošnikovo željo sklenjena z uporabo sredstva za komuniciranje na daljavo, ki ne omogoča predložitve podatkov in pogodbenih pogojev v navedeni obliki.

(4) Potrošnik lahko kadarkoli v času pogodbenega odnosa zahteva predložitev pogodbenih pogojev na papirju. Poleg tega ima potrošnik pravico do spremembe sredstva za komuniciranje na daljavo, razen če je to nezdružljivo s sklenjeno pogodbo ali vrsto finančne storitve.

(5) Določbi prvega in drugega odstavka se ne uporabljata za storitve, ki se opravijo neposredno preko sredstva za komuniciranje na daljavo, če gre za enkratno storitev, ki jo zaračunava operater komunikacijskega sredstva. Tudi v tem primeru pa ima potrošnik pravico dobiti točen naslov, kamor lahko pošlje svoje pritožbe.

(6) Za primeren trajni nosilec podatkov velja tisti nosilec podatkov, ki potrošniku omogoča shranjevanje nanj naslovljenih podatkov tako, da so mu dostopni za kasnejšo uporabo v obdobju, primernem glede na namen podatkov, in ki omogoča nespremenjeno predstavitev shranjenih podatkov. Primerna oblika je predvsem pisno obvestilo.

43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

(2) Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

(3) Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.

(4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.

(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.

43.d člen
(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

(4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

(5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona.

43.e člen
(1) Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače.

(2) Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Za vračilo plačil se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena tega zakona.

43.f člen
Če se v zvezi s pogodbo sklenjeno na daljavo, zlorabi potrošnikova plačilna ali kreditna kartica, ima potrošnik, v primeru da transakcija še ni bila opravljena, pravico do preklica plačila pri podjetju, registriranem in pristojnem za opravljanje transakcije. V primeru, da je transakcija že opravljena ima potrošnik pravico zahtevati vračilo zneska od podjetja, kateremu je bil znesek nakazan.

43.g člen
Dokazno breme glede izpolnjevanja obveznosti podjetja v zvezi z obveščanjem potrošnika ter s potrošnikovim soglasjem za sklenitev pogodbe, kadar je to primerno, pa tudi za izpolnitev pogodbe, je na strani podjetja.

 

Namen uporabe osebnih podatkov
Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu


Naročila in dostava izdelkov: V kolikor se odločite za nakup preko spletne strani www.patrizia.si, potrebujemo za dostavo naročila določene vaše podatke, brez katerih ne moremo opraviti svoje obvezosti, in sicer dostave vašega naročila. Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili v naši spletni trgovini. 
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje TADA d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta) za namen obveščanja o morebitnih spremembah naročila (potrditev prejema naročila, rok dostave, obvestilo o dostavi, itd.)

Vračila izdelkov, reklamacije: Veljavna zakonodaja kupcem zagotavlja, da lahko koristijo določene pravice v povezavi z uveljavljanjem stvarnih napak, garancijskih zahtevkov, vračila izdelkov brez razloga itd. ter možnosti, da lahko opravijo zamenjavo izdelka za drugega ali koristijo druge možnosti vračil (tudi vračilo kupnine).
Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili pri podjetju TADA d.o.o., saj vam drugače ne moremo posredovati novega izdelka (zamenjave) ali vrniti kupnine.
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje TADA d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta) 
  • zgodovina nakupov in izdani računi s strani podjetja TADA d.o.o.

Komunikacija z vami: Z namenom najboljšega svetovanja pri nakupih, ima naše prodajno osebje dostop do vaših osebnih podatkov in nakupov pri nas. Na takšen način lahko vedno preverite, ali so podatki, ki jih imamo pravi, ter uveljavljate pravice vračila izdelkov ali uveljavljanje stvarnih napak in podobnih zahtevkov tudi v primeru, če nimate več računa za opravljen nakup. TADA d.o.o. obdeluje takšne podatke skladno z zakonitim interesom. Podatki, ki se obdelujejo za ta namen, se hranijo skladno s prvima dvema namenoma, razen v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovina nakupov in izdani računi s strani podjetja Tada d.o.o.
  • stanje soglasji
  • zgodovina komunikacije z vami

Prilagojena trženjska komunikacija: Tada d.o.o. zbira soglasja posameznikov za namen prilagojene komunikacije glede popustov, ponudb, novosti, dogodkov in drugih vsebin prek različnih kanalov komunikacije (npr. elektronska pošta, SMS (vključujoč Viber, Whatsapp), socialnih omrežji, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu. Ta obdelava ne vključuje nobenega avtomatskega profiliranja, ki bi imelo pravne ali podobne posledice za posameznika. Osebni podatki za ta namen se obdelujejo do preklica soglasja, hranijo pa največ eno leto po preklicu soglasja, v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovino nakupov in odzive na posredovano preteklo komunikacijo (npr. odpiranje elektronske pošte, klik na povezave, nakup)

Obvestilo stranke o nezaključenem nakupu prek spleta: TADA d.o.o. potencialnim kupcem, ki so v svojo košarico dodali izbrane izdelke, a nakupa niso zaključili, občasno pošilja elektronsko pošto v povezavi z njihovim nakupom s ciljem, da se nakup zaključi. Navedeno se izvaja na podlagi zakonitega interesa podjetja Tada d.o.o.. Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega se hranijo. 
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • vsebina nakupovalne košarice, ki jo je potencialni kupec zapustil pri naročilu na spletu

Uporaba različnih oglaševalskih orodij: TADA d.o.o. na podlagi zakonitega interesa pri spletnem oglaševanju uporablja storitvi:
  • Meta Platforms - podjetju Meta Platforms Ireland Limited posredujemo vaš elektronski naslov. V kolikor niste član skupnosti Facebook in/ali Instagram, se z vašimi podatki ne zgodi nič. Meta Platforms nam ne posreduje podatkov o tem, ali ste ali niste njihov član. Na podlagi tega vam lahko prikazujemo bolj usmerjene in vam prilagojene oglase. V nastavitvah svojega profila na Facebooku si lahko pogledate, ali smo vas vključili v takšno promocijo (zavihek »Nastavitev zasebnosti«, nato zavihek »Nastavitve« in zavihek  »Oglasi«), in ali posamezna podjetja izključite iz takšnega prikazovanja, ali pa spremenite soglasje (zavihek »Oglaševalci«). Zgornje nastavitve lahko preverite na naslednjem linku: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen
  • Google Customer Match - Googlu posredujemo vaš elektronski naslov, v kolikor imate gmail.com elektronski naslov. V kolikor se podatki ujemajo in v kolikor niste ugovarjali takšnemu oglaševanju, bo Google poskrbel, da se vam prikazuje oglas, ki je prilagojen vam. Google omogoča, da se sami opredelite, ali želite, da se vam prikazujejo prilagojeni oglasi. V kolikor želite preveriti, ali prejemate prilagojene oglase in/ali spremeniti nastavitve, lahko to storite prek naslednje povezave: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=en. 

Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega se hranijo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:

  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovina nakupov

 

Pravica do obveščanja in izbrisa
Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če želite izbris vaših osebnih podatkov, imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: patrizia.ljubljana@gmail.com ali nam pošljite zahtevek preko navadne pošte na naslov:
Trgovina Patrizia
Stari trg 11a
1000 Ljubljana

Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas na telefonsko številko, ki ste jo vpisali v postopku naročila, preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov. Kupce hkrati o stanju naročila obveščamo tudi preko elektronskega sporočila.

Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu strinjate s strinjate s Splošnimi pogoji spletne trgovine.
Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na patrizia.ljubljana@gmail.com ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil pišite na patrizia.ljubljana@gmail.com in uredili jo bomo v najkrajšem možnem času.
Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:
  • Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja.
Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Piškotki in oglaševanje
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran www.patrizia.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.


Zakaj so piškotki potrebni?
So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.
Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

Onemogočanje piškotkov
Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.
Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate: